EU4 - Dziennik Twórców - 27 października 2020

Witajcie. Dzisiaj porozmawiamy o pewnych usprawnieniach w interfejsach, które dotyczą Governing Capacity oraz o nowej funkcjonalności, która w znacznym stopniu go wykorzystuje, ale także pozwala „rozwijać się” na terytorium, które posiadasz.

Groogy (projektant gry)

Po pierwsze, aby ułatwić Wam zarządzanie własnym Governing Capacity, dodaliśmy potrzebne informacje w dwóch miejscach. Pierwszym z nich jest, gdy budowla ma wpływ na Governing Capacity. Od teraz będzie to pokazywać, dzięki czemu będzie można zorientować się, gdzie najopłacalniej będzie można ją wybudować w swoich państwie, co powinno ulżyć graczom z większymi imperiami.

Oznacza to, że budowle takie jak Courthouses, będą od teraz pokazywać, jak bardzo obniżą Governing Capacity, jeżeli zostaną wybudowane w konkretnej prowincji.

Następnie przychodzimy z małą pomocą dla wszystkich, którzy lubią gromadzić dużo wasali, w celu trzymania dla nich ziemi. Poprzednio nie było sposobu, aby zobaczyć, jak dużo wasali posiadało Governing Capacity lub do jakiego stopnia było ono wykorzystywane.

Dodaliśmy teraz, że możecie to wyświetlić w interfejsie poddanych, gdy przejdziecie do okna szczegółów danego poddanego.

Przejdźmy teraz do nowej funkcjonalności, dla tych, którzy mają nadmiar wolnego Governing Capacity np. ukrywającej się w górach Szwajcarii chcącej grać w sposób skondensowany. Tak więc w prowincji, która ma co najmniej 15 Development, będzie można rozbudować jej infrastrukturę, co zapewni w niej możliwość wybudowania kolejnej budowli i manufaktury. Zwiększy to Province Governing Cost o stałe 200 i nie będzie można tego zredukować za pomocą modyfikatorów prowincji.

Za każde 15 Developmentu prowinicji i kolejne 200 Governing Capacity możecie rozbudowywać infrastrukturę dla większej liczby miejsc pod budowle i manufaktury.

Mam nadzieję, że podobał się Wam ten dziennik twórców! W następnym tygodniu powrócimy z następnym, napisanym przez Johana!

Źródło: EU4 Dev Team