Kategoria Dev Diary

    Opublikowany

    “Remember remember, the fifth of November…” Umieszczenie dzisiejszego dziennika twórców jest jak randka, biorąc pod uwagę imprezę LAN w EU4 w zamku Moszna, która jest już za rogiem! Która zapewne będzie pełna intryg, szczerych intencji i pełna zabawy. Będziemy obecni i będziemy streamować całe wydarzenie, tak, jak rok temu, więc pamiętajcie, aby włączyć w czwartek kanał Paradox Interactive na Twitch’u.

    Czytaj dalej...

    Autor
    Kategorie Europa Universalis IV, Dev Diary

    Opublikowany

    Cześć wszystkim!

    Chciałbym zająć chwilę, żeby porozmawiać o mapie w Crusader Kings 3, jaka była jej wizja i jak różni się od mapy w Crusader Kings 2.

    Czytaj dalej...

    Autor
    Kategorie Crusader Kings III, Dev Diary

    Opublikowany

    Witam i zapraszamy do przeczytania pierwszego dziennika twórców CK3!

    Ponieważ jest to pierwszy DT, chcemy pokazać jak najwięcej i to co nas ekscytuje najbardziej – mianowicie – Dynastie! Dynastie nie są bez znaczenia. Są fundamentalną rzeczą która czyni Crusader Kings to czym jest. Twoja linia rodu musi być ciągła, aby zachować dynastię. Jeżeli twoja dynastia przepadnie, twoją grę również czeka rychły koniec.

    Czytaj dalej...

    Autor
    Kategorie Crusader Kings III, Dev Diary

    Opublikowany

    Hej wszystkim! Dzisiaj będziemy bardziej szczegółowo omawiać mechaniki szpiegowskie, które ogłosiliśmy podczas PDXCON! Pierwsza będzie główna baza wszystkiego – Twoja Agencja Wywiadu!

    Czytaj dalej...

    Autor
    Kategorie Hearts of Iron IV, Dev Diary

    Opublikowany

    Czołem przyjaciele!

    Jest mi wreszcie niezmiernie miło napisać, nad czym pracowaliśmy od wydania Stellaris (a nawet wcześniej) – oczywiście nad Crusader Kings III! CK3 czerpie wszystkie doświadczenia, które zdobyliśmy, tworząc i ulepszając CK2 przez siedem długich lat – wszystkich rzeczy, których nie mogliśmy w niej robić – i naturalną ewolucję Crusader King. Tak, CK3 to ewolucja, nie rewolucja; jest lepsza w każdym aspekcie, ale nie wpływa na podstawowe wrażenia serii CK. Chcę powiedzieć, że nie przenieśliśmy każdego dodatku i aktualizacji z CK2. Zamiast rozwijać mniej uznane mechaniki, zdecydowaliśmy się pogłębiać te, które będą najbardziej kluczowe dla rozgrywki.

    Czytaj dalej...

    Autor
    Kategorie Crusader Kings III, Dev Diary

    Opublikowany

    Cześć wszystkim!

    Wspaniale było ujawnić podczas PDXCON nad czym pracowaliśmy, a dzisiaj wracamy z kolejnym dziennikiem twórców, w którym zgłębimy się w detale modernizacji systemu federacji.

    Zrzuty ekranu jeszcze zawierają elementy, które są nadal w trakcie prac, takie jak korzyści federacji, które wszystkie używają tego samego szablonu zastępczego. Ilość i efekty również nie są ostatecznie zatwierdzone.

    Czytaj dalej...

    Autor
    Kategorie Stellaris, Dev Diary